martes, 24 de julio de 2007

Nova definición de democracia

Democracia: "Estado de governo no cal os dirixente utilizan de modo disfrazado as leis que, en teoría nos protexen, so para pasalas por alto e financiar a terratenentes, directivos de empresas, ... etc, aínda que por iso nos rouben, nos timen e nos pisoteen os nosos dereitos"


Hoxe é martes, 24 de xullo do 2007. Fará uns 5 días que me enteréi deste asunto por unha amiga, que me pedíu a miña firma para un asunto.

Dito asunto foi o seguinte: "A unha piscifactoría emplazada en Seráns (Porto do Son), a cal leva en activo dende fai 20 anos, a Xunta de Galicia concedéulle unha ampliación de 115.000 m^2. Pero iso conleva á EXPROPIACIÓN de fincas e vivendas particulares, ademáis da propia praia. E para iso pagan a 1,20 € p metro cadrado,.

Non sei, máis a min paréceme que é un prezo fraudolento, por que de ser eu propietario (que non é o caso), ¿non teño eu dereito a non querer vender? E se teño realmente que vender, ¿non me deben pagar un prezo xusto polo meu?

Ademáis se alguén non quere vender por esa miseria, simplemente, ¿non llo expropian igual? O dito ó principio, a democracía só é un despotismo encuberto. Antes alomenos, aínda que inxusto, era directo.

No hay comentarios: